روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



چه دروغ هایی می گفتم!!!

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ب.ظ

اول دبستان عید که تموم میشد، دوستام ازم سوال می کردن چقدر عیدی گرفتی؟ می گفتم هیچی .. همین طوری که پیش رفتم دیدم، نه .. فقط منم که عیدی نمی گیرم .. رفتم دوم .. سوم .. دوم راهنمایی .. اول دبیرستان .. با اینکه حتی یه هزاری هم کف دستم نمی ذاشتن اما با قاطعیت می گفتم پنجا هزارتومن عیدی به من دادن .. چقد دروغگوی نا بلدی بودم خوب بگو پُنصد هزارتا دیگه !!! چرا انقد کم رقمی می گفتم؟ بعدن با همین همکلاسی هام حرف میزدیم اعتراف می کردن که اونا هم اصلا عیدی بشون نمی دادن .. چقد عقده ای بودیم ..چقد عقده ای بودم .. چقد عقده ای بودین *_*

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۳
رقَـیـه ..

نظرات  (۱۹)

واقعا چقدر عقده ای!
پاسخ:
به خدا!
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۴:۲۳ منتظر اتفاقات خوب
مال دنیا تو دنیا می مونه.
پاسخ:
ما آدمام مال این دنیا هستیم :0
 حالا که فکر  میکنم  می بینم منم هیچ وقت عیدی نگرفتم ولی اصلا برام مهم نبود تو بحر این چیزا نبودم :)
پاسخ:
خوبه که غرق نشدین، ما دخترا معمولا ناخواسته غرقیم :))
البته همچین هم بی عیدی نبودیم ها....عید نوروز و عید غدیر همیشه عیدی میگرفتیم فقط مبلغش مثل حالا نبود ...حالا پنج هزار تومان میگیریم..اونوقتها پنج تومان......خدابیامرزه اونروزهارا......
پاسخ:
یعنی الان هم دروغ گفتم ؟؟ ما که حتی یه هزاری عیدی نگرفتیم 
خدا بیامرزه :/
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۵:۱۴ پریسآتیس (:
ولی به ما هنوز عیدی میدن :دی
پاسخ:
یا خدا ! چطوری از گلوتون میره پایین آخه *_*
خخخخخخخخخخخ عاقا ما مورد داشتیم میگفت یه میلیون عیدی گرفتم اصن داغون میشدم میدیدم من نهایتا 50تومن عیدی گرفتم تازه این 50تومن گاهی افت هم میکرد:/
پاسخ:
چه کلکی بوده رفیقت، ازون عقده ای های اعلا ; )
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۶:۳۷ هانیه شالباف
واقعا ؟ :|
چرا من با این قد و قواره عیدی می‌گیرم پس ؟ :D
برم محوشم تو افق :))
پاسخ:
عه فک نکنید من بی کس و کارم هااااا فامیلامون  که خیلی دورن، بابامم عیدی نمیده باید زورکی ازش بگیری  *__* ولی برو محو شو خواهش می کنم ازت هانیه :))) یعنی انقدر این قضیه نادره؟
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۷ ر. کازیمودو
ما اگر کشکی ساییده می‌گشت و روزی از دست کریمی عیدی می‌گرفتیم تا سه روز و سه ساعت انگشت اندوه به دندان ندامت می‌گَزیدیم. چرا که اهل باطن، عیدی ستاندن را کار طفلان صغیر می‌دانستند کما هو حقٌ.
پاسخ:
کما هو حق :))  چقد فکر اونای شما به اونا ی ما نزدیکه
ولی خب من همین پارسال بود ک سیصد و پنجاه تومن عیدی جم کردم
از وقتی هم ک یادم می اید همیشه عیدیم ب جا بود و از همه دوستانم عیدیم بیشتر بود
البته اینارو مدیون مامان بابامم:)
پاسخ:
عزیزم هر چند دلم نمیاد بگم نوش جونت ، ولی نوش جونت  ;)
من گاهی میگرفتم گاهی نمی گرفتم.کلا روال عادی نداشت:)
گاهی هم خرید های قبل عیدم رو میذاشتن به پای عیدی و من چقدر حرص میخوردم.:)))
یاعلی
پاسخ:
دیگه گذشت . دیگه اون عیدی های الکی پلکی هم گذشت، منقرض شده نسلش ;)
چرا آخه ؟؟ خوب این بزرگترهای فامیل شما پس بدرد چی می خوردند !!؟؟



پاسخ:
به درد ما که نمی خورند •^•
۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۳:۰۴ زینـب خــآنم
: )))) کلا ی عده عقده ای دور هم جمع شدیم ظاهرا  : دی
ولی من خودم ب عینه میدیدم بعضیا خیلی بیشتر عیدی میگرفتن ولی من همچنان خیلی کم عیدی داشتم  : [
پاسخ:
من اصلا نداشتم آخ گریه دلم ..
۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۳:۲۳ جودی آبوت
ما با اینکه سه تا بچه بودیم بازم بهمون عیدی میدادن ها
یعنی اصلا عیدی نمیگرفتی؟؟
اونم یه کیفی داشت ...
پاسخ:
نمی گرفتم :(( یعنی نمی دادن:)))
هههههههههه دمتون گرم منم دوستان اینجوری بودن و حتی خودم یه خورده بیشتر از چیزی که گرفته بودم میگفتم!!!
پاسخ:
همه همینو می گفتیم :/
۰۴ مهر ۹۵ ، ۰۸:۱۹ دانشجو ،،،
ما تا  وقتی مجردیم بهمون عیدی میدن....دی...
ولی اصلا خوب نیست ...بیچاره بنده خدای عیدی دهنده....
پاسخ:
ما هم بنده خداییم خوب
۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۱:۰۸ زینـب خــآنم
بیا خودم بهت عیــدی میددددددددددم
هـــرکی نــده ، هــــــــــرکی نـــیاد  : **
پاسخ:
اخ جون :))))  به خدا خیلی مورد ستمم خخخ
۰۵ مهر ۹۵ ، ۰۰:۰۰ هانیه شالباف
برای من که نادره :|
منم انقدر پول‌دار نیستما! می‌دن ولی کم می‌دن :|

فقط به‌خاطر تو محو می‌شم :)))
پاسخ:
به ما نمیدن *_* میگن بزرگ شدی خجالت داره •^•
به خاطر من  : دی
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۰۳ منتظر اتفاقات خوب
ما مسافریم و مال این دنیا نیستیم.
پاسخ:
بهله :)))
۰۷ مهر ۹۵ ، ۰۰:۰۵ مهرداد طارقلی
خخخخخخخخخخخ...  

خیلی باحال بود...
پاسخ:
باحالی از خودتونه:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">