روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



آخرین پست نرگسه ی چشم

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ب.ظ

داشتم می رفتم و تو جلویم را گرفتی...خواستم بگویم اما نذاشتی..حتی نذاشتی اشک های ماسیده شده ی هرشبم را دست نزنم...داشتم می رفتم اما تو جلویم سبز شدی ...سبز شدی تا دستهایت را بگذاری زیر بغضم و خفه اش کنی...حتی آن روز که دیدمت و روی درخت برایم دست تکان می دادی دعا می کردم ای کاش شاخه های درخت چشم هایت را از بن نابود کند...آمده ام بگویم ..بگویم که چمدانم را بسته ام ...می خواهم این بار تنها بروم، و ته آن اتوبوس خالی بنشینم...جمع بشوم توی خودم بدون تو...

تویی که هر وقت خواستم خودم باشم جلویم را گرفتی و علف هرز من شدی...آخرین حرف را بزنم و بروم 

تو من وجودم بودی،تو خود من بودی.. اما دریغ از بی وجودی خودم...

حالا که وسط خط ایستاده ام و برای همیشه از تو جدا می شوم

 از ته دلم آه می کشم که چقدر برایم مهم بودی و چقدر ثانیه ها از دستهایم ربوده شد...

خدافظ تو


نظرات  (۲۴)

۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۷ سیّد محمّد جعاوله
قشنگ نوشتید
لایک
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۰ د‌ل‌باخته ..
خدانگهدار..
 آجی کجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
این جمله ات رو خیلی دوست داشتم :

تویی که هر وقت خواستم خودم باشم جلویم را گرفتی و علف هرز من شدی "

عالی بود :)
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۶ آبان دخت ...
هعییی...
تو هم رفتنی شدی...
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۷ آبان دخت ...
هعییی...
تو هم رفتنی شدی...
کجااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلم واست تنگ میشه:(
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۷ محمد حسین صادقی
قشنگ بود
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۶ مجتبی ب.س.س
ای کاش رفتن ها برای همیشه بی معنا باشند 
ای کاش همیشه ماندن ها معنا بگیرند 

ای کاش نمی رفتید ...
امروز رفتی برای همیشه!
باورم نمی شود.
مثل همان نمی شودهای خودت...
ولااا کجا؟؟؟!!! برییییی!!!
نرو 
خداحافظی همیشه خیلی تلخه...
خداحافظ تو ....
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۸ دخترمهتاب ...
اگر بار گران بودیم و رفتیم
بدرود
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۵۱ مهرداد طارقلی
چی بگم...!
خداحافظ خدااااحافظظظظ........
موواظب خوودت باااااااااااااااااااااش:(
چی شد؟ ! 
خداحافظی نه دیگه :(
چی بگم...
متن خیلی قشنگی بود
اما اینجاش :ای کاش شاخه های درخت چشم هایت را از بن نابود کند...
خیلی خشن بود:)
یاعلی
ایا این نوشته ادبیست؟
ایا واقعا رفتنی شدین؟
ایا چرااااااا؟حیفه بخدا

🍀 خدمت شما دوست گرامی سلام عرض میکنم.

افتخار پیگیری وبلاگ شما نصیب من شد.

با وبلاگ کسب و کار موفق  در خدمت شما هستمبسیار خوشحال میشوم وبلاگ مرا دنبال کنید و عضو کانال های من

 شوید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

🌺 همزمان با دهه کرامت، پایگاه اینترنتی “کسب و کار موفق” با  رابطی جدید به روز شد.🌺



همچنین در صورت تمایل، معرفی وبلاگم رو در آدرس زیر لایک بفرمایید تا تعداد بیشتری از دوستان از این مطالب استفاده نمایند : 

http://weblogiha.blog.ir/1395/02/28-8#send_comment


 

۲۸ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۶ نفس نریمانی
خیلی قشنگ بود
خیلی خیلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">