روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



یک شب هزار شب شد

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ق.ظ
چه عروسی شلوغی بود،توی حیاط روی سن عروس و داماد می رقصیدند.یک پرده ی سیاه و کهنه دم در بسته بودند و هی تکان می خورد با خودم گفتم که یک شب هزار شب نمی شود..صدای جیغ و هورای دخترها بلند شد برادر های داماد یا الله ی گفتند و وارد حیاط شدند؛نمی دانم چرا این باد هی می وزد،می وزد می وزد...تعداد مردها زیاد بود...در میان هیاهو یکی داد زد: چادرش افتاد..یک هو همه ی نگاه ها به سمت او رفت،همه برگشتند و نگاه پر از هوسشان را به او دوختند؛وقتی دیدمش فهمیدم که خیلی بچه ست سنی ندارد..دخترک خودش را مشغول حرف زدن می کند که یعنی من حواسم نیست،نشنیدم؛چند تا مرد هم که این صحنه را دیدند سریع نگاهشان را دوختند به زمین...ته دلم لرزید خیلی شرمنده خدا شدم به این که یک شب هزار شب می شود می شود می شود..باخودم گفتم می شود عشق مرد زندگی ام 100 درصد مال من باشد آن هم توی این بازار دل ربایی؟ نمی شود نمی شود نمی شود...شاید یک درصد دلش یک شبی لرزید..امروز من می دزدم و فردا دیگری امروز من قلبی را مالک می شوم و فردا دیگری یک درصد خیلی زیاد است برای من تحملش را ندارم گفتم یک شب هزار شب نمی شود کــ اما یک شب همان یک درصد و هزار شب همان 99 درصد...
بغض می کنم و می گویم تحمل ندارم مردی را که می خواهم همه قلبش مال من باشد سهم دیگری باشد،نمی خواهم حتی یک شب حتی یک درصد..دیگر نمی خواهم حتی یک درصد عشق مردی را که به من تعلق ندارد را بدزدم گفتم:
خدایا تو کمکم کن شاید سخت باشه مراقب رفتارم باشم
راستش طاقت این را ندارم که یک شب برای مرد زندگی ام هزارشب بشود..

پس آبچی های من بیایم یک جوری نباشیم که یک درصد عشق یک مرد و مال خودمون کنیم
 تا 100 درصد عشق شوهرمون مال خودمون باشه.

نظرات  (۲۳)

سلام... چه نگاه خوبی...
همین مضمون برای اقا پسر ها هم صدق میکنه
پاسخ:
سلام..درسته هر دو جورش میشه
آفرین 

البته خیلی اوقات با همین توجیهات بی پایه و اساس خودمون رو گول می زنیم 
خدا خودش کمک کنه

ممنون دوست عزیز
پاسخ:
واقعا خودمون رو گول میزنیم
سر خدا رو ولی نه
هعی
پاسخ:
هعی
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۵ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
درسته همینطوره:)
پاسخ:
:)
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۹ آبان دخت ...
:)
قالب نو مبارک...
پاسخ:
از قبلی بهتره:(
سلام :
خیلی خوب نوشته بودین ماجرار رو ...
تشکر

چه میشه کرد ...
خدا آخر و عاقبتمون رو به خیر کنه

یا علی
پاسخ:
مچکر:)
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۱ آبان دخت ...
خب خوب و ساده س دیگه :))

:: یادم رفت در مورد این پست کامنت بدم....ولی خب...یه سکوت پر عظمت می طلبه...هعیییی...
پاسخ:
:) ی لب خند پر رنگ
متاسفانه با همین یک شب هزار شب نمیشود چه اتفاق ها که نمیفته..
پاسخ:
شاید یک شب باشه اما عواقبش هزار شبه
چقد بی توجه شدیم به خیلی چیزا..
راستش داشتم‌میخوندم فک کردم :بابا اینم دیگه خیلی سخت میگیره
ولی نه،راس میکی..حق با توعه:)
قلمت سبز
پاسخ:
بهم می گفتند با صدای بلند نخند..
هر چیزی رو نگو به هر کی
گفتم چقد سخت می گیرن چقد خشکن
تا اینکه ی روزی جایی همین باز خورد با مردهای زندگی من شد فهمیدم یه گناه که شاخ و دم نداره
کم کم رشد پیدا می کنه و میشه یه زیاد
افرین به شما
افرین به این پست
افرین به این تفکر
و هزار افرین دیگر
پاسخ:
آفرین به این تعریف:)
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۴ مجتبی ب.س.س
گاهی بعضا دخترها یا خانوم های مذهبی ، کاری می کنن که .... بماند 
این روزها برای من با تفسیری مشابه از گفته شما ، عذاب آلوده و پر از تشویش است . 

التماس دعا 
پاسخ:
کاری می کنند کارستون
لایک
پاسخ:
:)
سکوت .. مشکل هست ..هم از خانوما هم از آقایون ..ب طور برابر ..

+ولی پاک ها برای پاک ها قاعده ی خداست ..


پاسخ:
آآ پاک ها برای پاک ها درسته:)
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۴۶ نویسنده عشق
همینطوره :)
خدا کمکمون کنه :)
پاسخ:
کمک می کنه:)
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۵ علی رحمانی پور
جالب بود
پاسخ:
:)
منظورش اینه که حالش مثل حال گلیِ که توچنگ(دست)چنگیز اسیره وحال بدی داره.




این متن واقعیت داشت.عروسی رومیگم؟
پاسخ:
بعله واقعیت داشت.چطور؟مگه واسه شما هم پیش اومده
.
چ منظورش رو پیجونده
موفق باشی
پاسخ:
:I
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۷ محمد حسین صادقی

نشانم می دهد چادر حیا را

 شرف را عصمت جانان ما را

چنان زیبا نموده روی او را

 نمی بینی برویش جز صفا را

تو داری مقنعه ای ماه رعنا

 بود زیباتر از تاج زلیخا

حیا را او به رخسارت نشانده

 صفای دیگری را کرده بر پا

پاسخ:
:) 
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۹ คຖē Şhērlฯ
ما انسان ها مثل مدادرنگی هستیم… 
شاید رنگ مورد علاقه یکدیگر نباشیم!!! 
اما روزی … 
برای کامل کردن نقاشیمان به دنبال هم خواهیم گشت .. 
به شرطی که همدیگر را تا حد نابودی نتراشیده باشیم…. 
پاسخ:
مواظب خودمان باشیم:)
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۰ خادم الزهرا
اتفاقا یک شب هزار شب می شود. شبی که دل امام زمانم خون شود هزار شب می شود ... 
پاسخ:
هعی
این بدترین توجیه برای بعضی از کارهای ماست متاسفانه. نگاهت رو دوست داشتم به این مقوله ممنون
پاسخ:
مچکرم بانو:)

۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۴ مهرداد طارقلی
احسنت...
پاسخ:
:)
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۱۷ محمد موحدسرشت
سلام 
واقعا زیبا بود،بدون تعارف الکی 

نوشته درست و حقی هستش.
هرطور رفتار کنی همونو میبینی
موفق باشید
پاسخ:
:) لصف دارید
بله همینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">