روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



یک حقیقت تلخ برای یک دختر

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ

خودمانیم ها ولی ما دخترها خیلی حسود هستیم، کافیس یکی بگوید فلانی از تو قشنگ تر است، آن وقت همان جا همه ی قوایمان را از دست می دهیم اما نکته اش اینجاست که اگر خودمان را در زیبایی خلاصه نکنیم می شود تا حدودی از شدت حسادت کاست، گاهی بگذاریم بدون آرایش های مصنوعی هم ما را ببینن تا فقط بحث زیبایی مان مطرح نباشد... شخصیت مان، تفکراتمان پایش وسط بیاید آن وقت حس ناب زیبایی داشتن رنگش را می بازد و کمتر حسودی می کنیم.. باور کنید، امتحانش که ضرر ندارد!

نظرات  (۲۴)

حالا من فقط به کسایی که دماغ خوشگل دارن حسودیم میشه :دی

ولی درست میگی. .قشنگی واقعی به شخصیت و تفکر و رفتار آدم هاست..
پاسخ:
من به چشم های زیبا؛-)
نوچ نوچ نوچ حسودی خیلی بده :))
پاسخ:
دیگه کاریش نمیشه کرد خدا گذاشته تو ذاتمون
۲۶ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۲۱ پریســآتیـــس (:
و چقدر بد ڪه روز به روز ارزش این درونیات داره ڪم و ڪمتر میشه!
پاسخ:
من دلم اون سادگی قدیمارو می خواد که اصلن بحث این نبود..
👏👏👏کاملا موافقم
پاسخ:
ممنون از صداقتت
من کلا ارایش نمی کنم واسه همین هم برام خیلی مهم نیست بگن کی قشنگ تره کی زشت تر.مهم منم که از چهره ام راضیم.
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ:
عزیزم یه حرفی زدی که قابل هضم نبود برام... زود حرفت رو پس بگیر..زود.. یعنی اگه یکی بگه فلانی ازت قشنگ تره حسودیت نمیشه..خب منم آرایش نمی کنم اما حسودم.. خییییلی هم از قیافم راضی هستم
درست میگی
پاسخ:
حق از اول حق بوده تا آخرش هم حق باقی می مونه
حسودی=ممنوع
پاسخ:
هست.. هست..هست،کاریش هم نمیشه کرد.آقاجان ما حسود هستیم.تمام
باشه باشه من تسلیممم................
خوب کنترلش کنیدبنظرم خیلی برای زندگیتون مفیداست

پاسخ:
چشم حتما عمل می کنیم اما قول نمیدیم از بین بره..
شاید نتوان به صفر رساند
اما می توان کاهشش داد...
البته تمرین نیاز دارد و سخته
پاسخ:
حتمن نمی توان به صفر رساند،حتمن :0
ای حسودا
ای حسودا
والاااا خدا نگذاشته خودتون رفتید گذاشتید تو خودتون 
خخخخخخخ
حسود
شوخی کردما ولی کمی جدی هم بود 
پاسخ:
آقاجان اگه ما خلاف حرف شما رو گفتیم گردن ما از مو باریکتر، چه جدی چه شوخی با کمال میل می پذیریم :-) ولی ذاتیه..
گاهی به چیزی فخر کنیم که متعلق به ماست و برایش زحمت کشیده ایم نه چیزهای اکتسابی مث زیبایی و ثروت و ...
پاسخ:
آفرین.. زیبایی خدادادی هستش پس اگه هم نبود ما چیزی برای فخر فروشی نداشتیم.. خودمون برای بدست آوردنش زحمت نکشیدیم و در واقع گلی به جمال خودمون نزدیم:)
۲۶ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۴۵ هانیه شالباف
عالی عالی... 
مخصوصاً قضیه‌ی آرایش :|
اصلا مگه زیبایی آدم توی درشتی چشم و لب و دهنِ فلان‌اش خلاصه می‌شه؟
این وسط اخلاق ، شرف ، معرفت ، صداقت و ... کجا جا می‌گیرن؟
مگه قراره آدم‌ها جذب زیباییِ صورت ما بشن ؟

+ دقت کردی همیشه چهره‌های ساده و بدون آرایش بیشتر به دل میشینن؟
پاسخ:
ممنونم، آره خیلی هم باکلاسن اصلن... ب خدا آدم احساس راحتی داره باهاشون..اتفاقا بعضیا آرایش بشون اصن نمیاد خیلی بی کلاس میشن هیییییی
از آرایش متنفرم :|
پاسخ:
؟ چرا
نه اخه چرا حسودیم بشه؟؟ خب قشنگ تره دیگه...یه چیز دیگه هم هست که مثلا یکی میگه فلانی قشنگه یکی دیگه میگه فلانی زشته نظرات متفاوته.
منتهی اگه فقط بگن قشنگ تره ناراحت نمیشم و حسودی نمی کنم بعضی ها سر بعضی چیزها متلک میزنن که اونجا حسودیم نمیشه فقط عصبانی میشم همین.

پاسخ:
وااااااااای تو خیلی نادری،کم یاب،خوب،آفرینی،ایولی.... 
زیبایی یه چیز نسبیه ، یکی ممکنه از نظر من زیبا باشه از نظر یکی دیگه نباشه .. برای تحمل نظر دیگران باید اعتماد به نفس رو در خودمون تقویت کنیم ..


مطلب جالبی بود موفق باشید :)
پاسخ:
دیگه آدم حسود دلش میخاد از نظر همه زیبا باشه و نباشه زیباتر از اون رو زمین ؛ /
بد ذاتا (((: 
پاسخ:
0،0خیلی هم ...
موافقم
پاسخ:
؛)
👌👌👌
پاسخ:
بیست دختر؛)
تو چرا بیداری ؟
البنه فک کنم تا الان خابی ..
من رفتم سراغ دست نوشته هام تو سالنامه ها .. تصمیم گرفتم از فردا یکیشون کنم و باخودم ببرم دانشگا :دی
پاسخ:
عه سالنامه خوب بود یادم انداختی دوست عزیزم؛))))
منو همیشه بدون آرایش میبینن :)))
همه سعیمو میکنم در این موارد حسودی نکنم :) و کلاً سعی میکنم حسود نباشم D:ولی یه جاهایی باید حسود بود ;)
پاسخ:
یه جاهایی باید حسود بود رو خوب گفتی:))
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۱ زینـب خــآنم
این پست هم در پی صحبت های دیشب مدیری در دورهمی  : دی
موضوعش حسادت بود : ))

راستی !
حروف ابجد اسمت میشه 315 ، من نمیدونستم تشدید در حروف ابجد جایی نداره ؛ گفتم بگم بهت
پاسخ:
عرضم به حضورتون که دیشب توفیق دیدنش نصیب ما نشد؛)
عه ممنونتم عزیزجان^ _*
عالی و مفید
پاسخ:
؛)
این حسادت گاهی لازمه برای نگه داشتن زندگی مخصوصاً از نوع مشترکش! اما خب همون طور که گفتید بهتره  زیبایی های درونی هم دیده بشن :))
پاسخ:
بعله خیلی به درد می خوره در آینده؛/
۰۱ مهر ۹۵ ، ۱۱:۲۹ قاسم صفایی نژاد
البته بخشی‌اش به فرهنگ جامعه و تربیت برمیگرده. یکی از مباحثی که در اصول تربیتی یه جا میخوندم این بود که به جای اینکه به دختر 2 ساله‌تون هی تکرار کنید چقدر خوشگلی و چه نازی، یکی در میون بگید چه دختر مهربونی، چه دختر تمیزی، چه دختر ... تا همه چیز رو به زیبایی نداند و نبیند
پاسخ:
بعله کاملا درست می گید، حرف حقه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">