روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



:/:

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ب.ظ

نظرتون چیه وبلاگم رو حذف کنم؟ چون دیگه کم کم داره باورم میشع معتادش شدم، هی هرشب باید یه چیزی بنویسم! به خدا نمیدونم چیزی شدم یا چیزی شده، خب اگه واقعا حتی یک نفر قانعم کنه که حذف برام ملزمه حتما این کارو انجام میدم. 

موافقین ۰ مخالفین ۵ ۹۵/۰۸/۱۰
رقَـیـه ..

نظرات  (۱۵)

مطمئن باشین با حذف کردن چیزی قرار نیست حل بشه . اگه اذیت میشین یه مدت کمتر بیاین . ولی چیزیو پاک نکنین ...
پاسخ:
اتفاقا وقتی نداشته باشی خیلی چیزها تغییر می کنه:\
۱۰ آبان ۹۵ ، ۲۲:۵۵ نویسنده عشق
نرو :|
پاسخ:
:/
نه حذف نکنید.
پاسخ:
باید یه کاری بکنم، این طوری نمیشه؛/
به نظرم حذفش نکن سعی کن زمانت رو مدیریت کنی اگه هم خیلی اصرار به حذف داری هم اینکارو نکن فقط یه پست بزار که دیگه آپ نمی کنی .. اتفاقا همین الان داشتم یه مطلب در مورد سو استفاده افراد از وبلاگهای حذف شده می خوندم .. 

هر جا هستی موفق باشی :)
پاسخ:
یعنی امکان این که کسی از آدرس و اسم من استفاده کنه هست؟ باشه روی پیشنهادت فکر می کنم؛)
۱۰ آبان ۹۵ ، ۲۳:۵۶ یک دختر شیعه

کاملا مخالفم با حذف وبلاگ اتفاقا وبلاگ تنها محیط سالمیه که ادم وقتی خسته میشه از روزمرگی هاش میاد چند خط مینویسه و اروم میشه: )
اگر معتاد شدین کم تر بیاین یا مثلا  پست خداحافظی بزارین برا ی مدت ولی حذفش نکنید چون براتون یادگاریه هر کلمه به کلمش
: )
پاسخ:
ای کاش یک نفر بگه حذف کن، یادگاری تلخیه، خیلی تلخ، خیلی..
به نظر منم حذف نکنین:)
منم یه مدت بود خییییلی معتاد شده بودم...روزی چار پنج تا پست میذاشتم!!!!
ولی خب مدرسه ها که شروع شد خیلی راحت اصن ترک شد و حالا بعضی وقتا واقعا حرفی ندارم که پست بذارم...
به نظرم این احساس گذراست.... و خب حیفه که حذفش کنین:)
پاسخ:
چه خوب که ترک کردید،به توصیه هاتون عمل می کنم اگه البته بشه:)
۱۱ آبان ۹۵ ، ۰۹:۰۴ زینـب خــآنم
اگ مانعی توی کار و درس و برنامه هات ایجاد نمیکنه ، مشکلی نیس
بشرطی ک اگ مثلا سه روز نت نداشتی و دور بودی ، یکسره ذهنت درگیر وبت نباشه ، این ینی همون اعتیاد ! و خب مسلما خوب نیست
پاسخ:
مانعه خیلی زیاد، من یه معتادم
حرفه ای *_^
بنظرم حذف کنید باعو.هیچ معتادی از اول نمیدونست معتاد میشه :)))
پس توییتر رو چی میگین اگه به اینجا میگین اعتیاد و اینا.اونجا شیره کش خونه اس احتمالا از نظرتون
پاسخ:
چشم چون شما میگید حذف می کنم:)));
احتمالا همون که گفتید درسته، اعتیاد اینجا از همه جا واسه من بیشتره:/:
۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۳:۵۵ یگانه یگانه
حذف نکن اینم جز زندگی یه بلاگری هست بخاطریه چیزعادی حذف اش نکن
پاسخ:
ان شاالله همینطور باشه که شما گفتی:))
نه حذف نکن.
منم همین طوریم روزانه باید چند بار وبلاگم رو چک کنم.
با این وجود در حال حاضر موندن رو به رفتن ترجیح میدم:)
بمون:)
یاعلی
پاسخ:
*_^ بیا قرار بذاریم کمتر بروز بشیم تا از حجم اعتیادمون کاسته بشه:/
به پست آخرم مراجعه کنید نظرم همونه ((: 
پاسخ:
:)))
هرطور خودت میدونی
ولی دوست نداریم که حذف کنی
چرا آجی ؟ بمونید .
بسم الله الرحمن الرحیم
به ندای قلبتان گوش کنید!
اگر با حذفش آرام می شوید حذفش کنید!
مطمئن باشید هیچ انفاقی هم نمی افتد!
یک وبلاگ داشتم برای کودکی هایم
عالی هم می نوشتم
تمام خاطرات کودکی ام را
خانه ای بود برای کودکی ام
خودبخود حذف شد
ولی من هستم
جای دیگری مشغولم
زندگی جریان دارد
دوست!

دل باید برید از چیزهایی که دل می‌بَرَند
دل باید برید!
یازهراجانم
:(
من وبلاگتو خیلی دوست داشتم کاش نمی رفتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">