روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



خواهر شوهر

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۳۷ ب.ظ

ما حسودیم دیگه... نیازی نیست عقلانی و غیرعقلانی کسی ثابت کنه. همیشه دلم می خواست خواهر شوهر نداشته باشم.. وجود خواهر شوهر برای همه زن ها یه کابوس وحشتناکه. یا لا اقل اوصاف تمییزی نداشته باشه تک نباشه و درخشان نباشه. چه کنیم ؟ هر چقدرم که با احساست حلق آویز بشی بی فایدس فقط باید مهرت به دلبرت کمتر بشه تا به زن هم خونش حسادت نکنی. دعا کنید:((((

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۱
رقَـیـه ..

نظرات  (۳)

البته که همشون مثل هم نیستند  و بنظرم نباید همشون رو  جمع بست و یا ، با یه چوب زد !

 

براتون دعا میکنم

 

سلام 

پاسخ:
البته که همینه، اغراقم بخاطر این بود که بیشتر عمق احساسمو گفتم تا نمایان تر جلوه کنه.
لطف می کنید:(:

عزیزم :(

تو خیلی محکمی. من مطمئنم.

پاسخ:
مرسی:(
دعا کن

چرا؟!! مگه خواهر شوهر چیه :|

من الان خواهر شوهرم ولی فک نمیکنم زن داداشم همچین حسی به من داشته باشند.

پاسخ:
خواهر شوهر همه چشه!
منم خواهر شوهرم، ولی ... بیشتر از این که به داداشم وابسته باشه به منه و دوسم دارن اما خواهرشوهرای دیگه به فکر داداشن تا زنداداش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">