روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



به نظر من

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۲۰ ق.ظ

+ میدونی

به نظر من بعضی حرفا یا من درآوردی هس یا ریشه اون حرف قطع شده، میدونی انتخابات زندگیامون خیلی خیلی اهمیت داره. مثلا سال اول دبیرستان اگه انسانی انتخاب نمی کردم اگه حقوق و نمیزدم خب مسلما توی هیچ رشته دیگه موفق نمی شدم، می پرسی چرا؟ خب به نظر من درسته که عاشق هنرم عاشق نقاشی ام و خطاطی رو دوست دارم یا حتی تنیس رو میزو.اما کارای حقوقی رو یه کوچولو بهشون علاقه دارم میدونی از اونجایی که مسلما آدم تنبلی ام از اون جایی که یه رگم به اصالت شیرازی رفته به هیچ عنوان حاضر نبودم همش بالا و پایین بپرم و  واسه نقاشی کشیدن و خطاطی کردن محنت و رنج های فراوانی رو متحمل بشم، به نظر من انتخابت هم عاقلانه باشه هم عاشقانه، یکیش خیلی بیشتر یا کمتر بود عب نداره... میدونی چرا اینو میگم؟ چون بهش رسیدم الانه رسیدم به ته. ته هاااا!!!! چون بابت یکی از انتخاباتم رو دست خوردم  توی یکی از انتخابات زندگیم فقط عاقلانه انتخاب کردم و گفتم میتونم اینو بسازمش، میتونم باهاش تو بعضی چیزا و کارا کنار بیام، یا اینکه وجهه مثبت ترش رو نگاه می کردم، الان رسیدم به بن بست، آره دقیقا همین امشب، همین ثانیه.... هیچ عشقی تو این انتخاب م موج نمیزنه...

هیچ لذتی برام نداره ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۵
رقَـیـه ..

نظرات  (۴)

۱۵ بهمن ۹۶ ، ۰۲:۳۸ فاطمه لاله دشتی
موندیم چی کنیم؟عاقلانه تصمیم بگیریم ضررنکنیم احساسی تصمیم بگیریم ضرر نکنیم...
منم که الان‌سال اخرم پشیمونم از انتتخاب رشته ای که کردم...
اگ برگردم به سال اول حتما فنی حرفع ای میرفتم:/
پاسخ:
ای بابا اینم دقیقا واسه همه پیش میاد تقریبا :))


والا، من که پشیمون نیستم واسه رشته ام، ولی انتخابی که فقط عاقلانه برگزیدم برام پشیمونی آورده:))
من تنبلم یعنی؟! :)
پاسخ:
من که هستم:دی
نه چون بحثِ شیرازی‌ها شد گفتم :))
پاسخ:
عع مگه شیرازی؟ اصولا شیرازیایی که من دیدم این طوری بودن :))
۱۵ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۵۶ محسن رحمانی
موفق باشید.
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">