روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



به آرزوم رسیدم +_+

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۴ ب.ظ

امشب سلف بودم که یه هویی سه تا دختر صدام زدن: رقَیه ! برگشتم طرف صاحبان صدا، دیدم دارن بهم نگاه می کنن، گفتم بله؟ دوباره، سه باره هی صدام میزدن.. دوستم زد رو شونم خانوم جان با شما نیستن! دیدم یه نفر پشت سرم جوابشون و داد، باورم نمی شد، هم اسم بودیم تو تموم زندگیم هم اسم خودمو از نزدیک ندیده بودم، امشب به آرزوم رسیدم، خیلی خوش حالم، خیلیییییییییییی

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۵/۰۸/۰۸
رقَـیـه ..

نظرات  (۱۱)

یعنی تا حالا کسی که اسمش رقیه باشه ندیده بودی؟؟؟!!!
یاعلی
پاسخ:
نه !!
۰۸ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۰ زینـب خــآنم
: ))))
امروز صبحم یکی بمن زنگ زد ، گف زینب ؟ گفتم شما ؟ گف زینب نشناختی ؟
گفتم شما ؟! گفتم زینب فلانی ! گفتم نخیر اشتباه گرفتین  : دی
پاسخ:
باحاله ها اشتباهی صدا زدن آدم، یه حس عجیبیه : دی
۰۸ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۷ مجتبی ب.س.س
براتون خوشحالم :) که امشب شاد شدید 
پاسخ:
تشکر:))
سلام 
اتفاقا یکی از دوستای من اسمش رقیه اس... هم سنیم و هم ماه... همسر شهید شد 

یاعلی
پاسخ:
سلام و النور
آخه همسر شهید شد:))):
۰۸ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۰ یک دختر شیعه
چه جالب
: )
من که تاحالازیاد شنیدم
( :
پاسخ:
عه خب نه من از نزدیک ندیده بودم:))
۰۹ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۳ خانم لبخند
:)
دلت همیشه شاد :)
پاسخ:
و همین طور شما :)(;
راست میگی منم توو دور و بری ها ندیدم
پاسخ:
بهله خداییش نداریم دیگه:)
اگه اسمتون مثل من بوددچیکار میکردین!
پاسخ:
اسمت شریفتون؟
من که عادت کردم اگه  یکی داره صدا میکنه محمد دیگه برنگردم بسکه ضایع شدم سر این قضیه :))
پاسخ:
این طوری خیلی خوبه همه صدات می کنن، حتی اتفاقی:)))))
خخخخخخخخخخ ، چقدر آدم افسرده میشه وقتی میبینه که چه سوء تفاهی شده 
حالا چطور بود ، اون هم اسمت رو میگم ، اونطور که انتظار داشتی بود ؟
پاسخ:
مثه خودم خانووووووم؛/:
آره خیلی افسرده شدم:)) دارم قرص میخورم:دی
منم هم اسم خودم رو خیلی کم میبینم :)) الان که فکر میکنم کسی رو یادم نمیاد با من هم‌اسم باشه! :/ البته توی بلاگستان یه نفر هست :) 
پاسخ:
عه؟ چه بد که کم یابید
چه خوب که اینجا هم اسم پیدا کردید:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">