روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



بلاگر تمام شده

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲ ب.ظ

چن روز پیش یاد بلاگری افتادم که فقط یک بار به من سر زده بود، یه هویی یادش افتادم، با کلی گشتن پیداش کردم، دیدم تو وبلاگش نوشته تعطیل شد! جایی هم نبود نظرم و بگم.. یه چیزی دیدم کپ کردم، آب، تو دهنم خشک شد، به خودم که اومدم، دیدم چشمام پر از اشکه.. میدونید چی نوشته بود؟ فردا قبل از طلوع آفتاب قرار اعدام بشم، یعنی الان اعدام شده ..

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۸
رقَـیـه ..

نظرات  (۲۱)

....
اعدام...
منم کپ کردم...
* فقط یه چیزی، مگه دسترسی به نت هست تو اون شرایط؟
پاسخ:
اتفاقا همین سوال به ذهن منم خطور کرد اما دیگه واسه پرسیدنش دیر شده بود :(
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۶:۱۸ شکلات تلخ
چه عجیب واقعا!احتمالا اعدام از نظر مثلا خانواده و اینا بوده شاید
پاسخ:
نمیدونم والا، شاید ... البته ای کاش همین طوری باشه
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۶:۴۱ امیری حسین و نعم الامیر
\_/
پاسخ:
://
کدوم وبلاگ ؟
پاسخ:
کدوم؟؟ *_^
یه جورایی برای نافهمه ....
ینی میخوای از بلاگ بری؟؟! :(
پاسخ:
من؟؟ نه :/
یه سری حرفا کنایه ای هستن
وگرنه کسی که فردا قراره اعدام شه رو که نمیزارن خونه بمونه! :)
پاسخ:
شاید.. ولی فکر می کنم راست گفته
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۹:۱۲ یگانه یگانه
می شه ادرس وبلاگ اش رو بدی ویه سوال برای چی اعدام اش خواستن بکنن واقعا حالم گرفت
پاسخ:
نمیشه، نمیدونم چرا ولی دوست ندارم بگم:)))
چه ناراحت کننده :(( توی زندان فکر نکنم امکان ارتباط با اینترنت باشه و تا جایی هم که من می دونم اونجور افراد رو حدودا 48 ساعت قبل از اجرای حکم می برند انفرادی .. 

ان شا الله که چیزی نیست شاید خواسته خودش رو واسه یکی شیرین کنه .. :)) 
پاسخ:
شاید موقع مرخصی به بلاگش سر میزده، شاید، اما حس من میگه راست نوشته :)
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۹:۲۴ جـنگـــ نـــرمــــــــــ | ســــامیـــ یــو ایـکســـــــــــ
روحش شاد یادش گرامی ...
ولی عجیبه ...
کاسه ای زیره نیم کاسست ...
پاسخ:
چرا؟؟ شاید اون نوشته رو یه هفته قبل نوشته و ..
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۹:۴۸ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
ای بابا :(
پاسخ:
:(((:
۲۸ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۶ محمد حسین
بعد از تو زندون اینترنت و اینا از کجا آورده ؟! 
پاسخ:
شاید کسی براش آپ کرده یا اون قسمت از نوشتش طوری تاریخ زده که درآینده منتشر بشه، شاید..
احتمالا به دلیلی ناراحتی نوشته وگرنه کسی که داره اعدام میشه تا مدت ها باید توی زندان باشه و تو زندان هم قاعدتا نتی نیست.
البته امیدوارم اینطور باشه
یاعلی
پاسخ:
منم امیدوارم، اما دلم میگه دروغ نگفته :/
۲۸ مهر ۹۵ ، ۲۲:۴۲ ملیحه کی پور
تنم لرزید...
پاسخ:
:/ خدا واسه هیچکی نیاره
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۷:۴۵ پسر رویایی
خدارحمتش کنه........
پاسخ:
خدا بیامرزتش
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۹:۳۳ زینـب خــآنم
موهای بدنم سیخ شد ....
هیچ توضیح دیگ ای نداشت ؟
شاید خواسته یادش کنی حالا ک دستش کوتاهه ...
پاسخ:
نه ایطوری نیس زینب
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۹:۵۲ زینـب خــآنم
اون شاید منظورش از اعدام ی استعاره ای چیزی بوده
شاید مثلا قرار بوده ی اتفاقی واسش بیوفته یا هرچیزی توی این مایه ها ، نه صرف معنای واقعی کلمه "اعدام" !
( این الان ب ذهنم رسید  : دی )
پاسخ:
شاید همینه که میگی اما توضیحش طولانی بود مثل اینکه یه بچه کوچولو رو کشته بود:/
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۰:۱۹ ɐɹɐɓol •_•
>_<
وایی!
پاسخ:
://
اخ......
کپ کردم....
یهو دلم لرزید....
پاسخ:
مثل من :(
۲۹ مهر ۹۵ ، ۲۰:۰۰ منتظر اتفاقات خوب
شاید حرفش ایهامی چیزی داشت!!؟؟

واای..
پاسخ:
شاید... /:
۲۹ مهر ۹۵ ، ۲۰:۳۷ جودی آبوت
:(((((
پاسخ:
:)):
:| کاش همون ایهامی باشه یکی از دوستان تو کامنتات گفته
پاسخ:
ای کاش :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">