روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



دختر امروز دانشکده

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵ ب.ظ

امروز توی دانشکده یه دخترِ با پوست سفید، موهای زاغ، پالتو هم پوشیده بود تا جای زانوهاش، عینک هم داشت، ابروهاشم کمونی بود با خودم گفتم ای وای اون دخترِ مقنعه ش افتاده از سرش! دو دقه بعد فهمیدم پسر بودِ، پناه بر خدا.الان هنوز در منگی به سر می برم...


# این پست قدیمی رو هم بخونید..بلکه از منگی به در بیام

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۵
رقَـیـه ..

نظرات  (۱۴)

موهای زاغ :))
پاسخ:
:)
۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۲:۴۷ هانیه شالباف
پالتو؟؟؟الان؟؟؟

آرایش نداشت احیاناً ؟ :))
پاسخ:
آره *_* احتمالا سرمایی بوده ^_*
خوشگل بود نمیدونم دقت نکردم
خیلی داغونن بعضی پسرا
باید بهشون گفت داداچ حامله هم میشی؟:)
پاسخ:
آی آی به نکته اشاره کردی;)
خخخخ
منم دو یه باری تا حالا برام این جوری شده...
ولی واقعنی حرصم میگیره میبینم یه پسر از من خوشگلتره خخخخ چه وضعشه خو:/
پاسخ:
من احساس شرمندگی می کنم، شرمنده شدم از من خوشگلتر بود، آی خدا چرا*_^
۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۰:۲۴ جودی آبوت
ب کجا چنین شتابان ...!
پاسخ:
گون از نسیم پرسید:))
۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۷:۴۳ مجتبی ب.س.س
پیامبر گفتن : لعنت خدا بر مردان زن نما و لعنت خدا بر زنان مرد نما ...

پاسخ:
:)))
بوت نپوشیده بود؟ پس چه پسر بی کلاسی بوده!
پاسخ:
بی کلاس بود وای وای:))
۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۹:۵۲ زینـب خــآنم
نمیدونم ایناها خودشون میدونن دخترن یا پسر ؟! یا هنو واسه خودشونم روشن نیس !!!
پاسخ:
آخ چه دردی داشت حرفت :)))
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۱:۵۸ خانوم لبخند :)
جلل الخالق :|
پاسخ:
جدید که نبود دیگه، ولی بازم پناه بر خدا:/
خخخخخخ 

پناه برخدا.
پاسخ:
:)))
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۴:۲۸ مهندس مکانیک خودرو
خخخخخخخخخخخخخخخ

خدابکشدش ،آبرمونوبرد،بچه این چوب منوبده من میکشمش.......
پاسخ:
قاتل !! ^_*
دراین حد غیرقابل تشخیص بود ینی
پاسخ:
حتما دیگه عزیزجان:/
ابروی کمونی رو دیدی باید متوجه میشدی پسره الان دخترا از 10 سالگی دیگه ابرو چندانی ندارند که به چشم بیاد .. :)))
پاسخ:
چقد حرفت سنگین بود آخ آخ
پناه بر خدا :/
پاسخ:
://

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">