روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



راز

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۶ ب.ظ

زن عمو شاهد دعوای بین من و بابام خیلی بودِ. خیلی چشم غره میرفت، نصیحتم می کرد، حرف های درشت بهم میزد.که این راهش نیست، با داد و مَنم منم کردن نمی تونی اسمی از منطقی بودن بزنی، خلاصه دید با نصیحتاش راه به جایی نمی بره که هیچ ظرف عصیان من و هم پرُ تر می کنه، زن عمو خیلی به مغزش فشار آورد و انقد فکر کرد و راه حل داد، راهِ حل راه حل ها!

زن عمو گفت هر وقت بابات عصبانی شد تو هم از اون بدتر ..فقط بگو باشه بابا جان اصلا هر چی تو بگی، شما حق رو میگی، درست چیزیه که شما میگی، شگفت آور جواب داد، توی اون سور عصبانیت که فقط نگاهش می کردی، به معنا برداشت می کرد این حرف هارو می گفتم دست از بحث و جدل بر می داشت، زن عمو وجودت گلِ..  گل.

واقعیتش بعضی وقتا ازین نقطه ضعف بابام سو استفاده می کنم.

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۳

نظرات  (۱۵)

۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۳ مهندس مکانیک خودرو
این نقطه ضعف همه آدماست باراهش واردبشی مسئله حل میشه
پاسخ:
نه نقطه ضعف من نیست :))
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۸:۰۰ ویار تکلم
هر چند شاید ازش برداشت نصیحت بشه اما قسمت حرف زن عموتون که دعوا نکنید کارساز تره.  حیف اعصاب نیست که خراب شه؟ 
پاسخ:
یه سری تفکرات متفاوت بین دو نسل باعث این دعواهاس
نه حیف نیست، واجبه:))))
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۸:۰۱ مهندس مکانیک خودرو
هست بلاگری عزیزهست من که باهات مجاااادله نکردممم ببینم چندمرده حلاجی
ولی من بی موخ ترین آدمارابااین روش سرجاشون نشوندمم....
پاسخ:
بله شاید باشه، سو استفاده نکنین فقط *_^
واقعا کارسازه و جواب میده :)
پاسخ:
حتما امتحان کردی که اینو میگی :)
برای بعضی ها انجام دادم تقریبا کارساز بوده:)
یاعلی
پاسخ:
بله:))

یا علی
کلا این روش فکر کنم رو همه جواب میده :))

پاسخ:
نه روی من که جواب نمیده :/
(((-:منم تجربش کردم جواب میده
پاسخ:
:))
ب نظر من جمله خوبی نیست ...
پاسخ:
:))) چرا؟
اگه کسی اینو بهم بگه اینطور برداشت میکنم ک میگه :
تو این قدر کج فهم هستی ک لیاقت بحث کردن نداری
پاسخ:
نه.. نه اگه من این حرف رو میزنم مودبانه میگم درسته ماهیتش مودبانه نیست و فقط لفظش ادب داره، اما چون پدر یه جاهایی واقعا نسل بچه ش رو درک نمی کنه باید یکی این وسط کوتاه بیاد، منم از این روش خوشم نمیاد:))
۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۹ زینـب خــآنم
آره ، این حرف ی دفه آبی میشه بر یک آتش تند !
پاسخ:
واسه منم همین :))
هر چقدر هم اختلاف سلیقه وجود داشته باشه بازم شما مراعات کنی به نظرم بهتر باشه .. البته اگه نصیحت نباشه .. :))) 

با عصبانیت که چیزی درست نمیشه .. 
پاسخ:
انقدی دعوا کردیم که آدمیزاذ به کوتاه اومدن اجباری رضایت میده :))
۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۳:۰۷ محمد حسین
اصن من جای باباتون بودم چنان خشانتی نشون میدادم که جرات نکنید باهام کل کل کنید :))) 

والا... 
پاسخ:
خود بابا ها باعث و بانی هستن، دلشون میخاد سر به سر بچه هاشون بذارن، ولی الان دیگه از وقتی نقطه ضعفش اومده دستم کمتر این چیزا پیش میاد :))) والا
اقا نه!
من میگم بدتر میشه
من سکوت میکنم با یکم گریه حل میشه:)
پاسخ:
میشه بگی چرا؟
یادم باشد اگر صاحب دختر شدم هرگز نگذارم وبلاگتان را بخواند تا سواستفاده کند
پاسخ:
ای بابا ;) 

سلامت باشید:))
۲۴ مهر ۹۵ ، ۰۹:۵۳ شکلات تلخ
یه روزی خودت مادر میشی امیدوارم دخترت اینجوری جوابت رو نده :P
باباها همیشه درست میگن حتی اگه اشتباه بگن:)
پاسخ:
باباها همیشه درست نمیگن، فکر می کنن درست میگن :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">