روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



ع ش ق که میشه زغال نگاه برق می زنه

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ب.ظ

گفت قول بده به کسی نگی گفتم بگو اما قول نمیدم.

_ این دنیا جای من نیست، کسی منتظر من نیست 

گفتم از کجا میدونی؟

گفت: حتی یه بارهم کسی غم شونه هام نشده. هیچکسی منتظر من نیست. اما نمیدونست ساعت ها منتظر شنیدن و دیدنش بودم 

این که منو ندید، انتظار کشیدنم رو ندید غمی نداره. خودش، انتظار کسی رو نکشیده برای همین ادا و اصول منتظر بودن ها رو بلد نبود انتظار براش مبهم تر از همه ی ع ش ق های پر از فاصله و بی سروته بودش. عشق که میشه انتظار خودش سرش و کلشو پاهاشو چشماش پیدا میشه، خودت عشق و پس میزنی. تو که تا حالا انتظار کسی رو با دل و چشم نکشیدی اما انتظار داری انتظارت رو بکشن؟ تو دیگه دست همه رو از پشت بستی .. به جان خودت 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۰
رقَـیـه ..

نظرات  (۷)

۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۳:۱۸ شکلات تلخ
:)
پاسخ:
شاید مرده :)))
خیلی دور، خیلی نزدیک :)
پاسخ:
اونم چقد دور، اونم چقد نزدیک :)
۱۱ مهر ۹۵ ، ۰۱:۲۲ محمد حسین صادقی
حیلی قشنگ
پاسخ:
قشنگ خاندید:))
۱۱ مهر ۹۵ ، ۰۹:۴۳ صادق زمانی
سلام
فرق است میان آنکه یارش در بر با آنکه دو چشم انتظارش بر در!

قلم خوبی دارید، پیشنهاد میکنم ادبیات کلاسیک ایران بیشتر بخوانید.به‌ویژه گلستان سعدی
پاسخ:
 یار ما خیلی دورتر از تصوره :)) نه بابا این چرت و پرتا ارزش خوب بودن ندارن 
راسیااااا:)
پاسخ:
:))راسیا
:)
پاسخ:
:)
والا :(
پاسخ:
:) والا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">