روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



اول مهر دارد میآید

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ب.ظ

داشتم فکر می کردم که از خانواده ام جدا می شوم بعدش معلوم نیست کجای این خطه قرار است درس بخوانم، اگر کسی بخواهد شب ها کتاب بخواند نورِ کوچکش را می توانم تحمل کنم؟ راه رفتنم در سکوت شب که با خودکار روی کاغذها شعر می نویسم را می توانند تحمل کنند؟ حتی آن حرف زدن هایم با ستاره ی منوّرم را؟ از خودم می پرسم کسی پیدا می شود که دفتر پر از رازش را به من بدهد که بخوانم؟ که ازش بپرسم کجا این صفحه اش را نوشتی یا .. دلم خیلی نگران آن دوست هایی ست که هیچ وقت در مدرسه نداشتم هیچ وقت نبودن که ازشان بپرسم کتاب های غیر عشقولانه هم شده است بخوانی؟ می شود نام نویسنده اش را بدانم؟ من هیچ وقت آن دوست را نیافتم تا برایش از آیه های سبز عین صاد بگویم تا برایم از شجریان بگوید تا برایش از از فلسفه بگویم.. هیچ وقت ...

شاید مهر که از خانواده ام جدا شوم در اولین نگاه عاشق چشم و ابروی طرف بشوم

 و آخر سال بفهمم که ما از اول هم لنگه ی یکدیگر نبودیم..  نبودیم..  نبودیم..


+دوستی هایی که خط خورد

نظرات  (۱۲)

(((: اینکه بفهمی لنگه هم نبودین خوبه یانه؟
پاسخ:
همیشه دلم نمی خواست بدونم که لنگه ی هم نیستیم

شکست بود..شکست
ان شاءالله که یجای خیلی خوب از این خطه خواهی بود! :)
پاسخ:
:) ممنونتم
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۷ سیّد محمّد جعاوله
موفق باشید
پاسخ:
ممنون شما
با آرزوی شروع و ادامه و پایانی رنگارنگ و یافتن افرادی که شایستگی این رنگارنگی را داشته باشند .
پاسخ:
خدا کنه :)
غم و غصه نخورید خوب نیست
پاسخ:
غمِ نداشتن یک دوست واقعی و خدایی غم کوچیکی نیست
تجربه سنگین و پرباری دارم در این باب 
پاسخ:
خب می نوشتید تا ما هم با دست پر دوست انتخاب کنیم
یه موقع هایی بد نیست توش دوست های خوب هم پیدا می کنی یه موقع هایی به تایپ کردن و راه رفتن و عطسه کردنت هم کار دارند .. 

بهترین ها رو برات آرزو می کنم  :-)))
پاسخ:
ممنونتم:))) خوش به حالت که ایناروگذروندییییی
خانواده رو هر کارش کنی خانواده است
نمیدونم چند روز دیگه دلتنگی میاد سراغتون ده روز دیگه؟ صد روز دیگه؟
ولی هر چقدر هم بد باشن شما باهاشون خوب باش حتی اگر با هم لنگه به لنگه بشید
خانواده یه سرمایه اس قدزشونو بدونید
پاسخ:
فک کنم شما لپ کلام رو نفهمیدید:)
دوستان لنگه به لنگه ان نه خانواده

+قدرشون رو فراووون میدونیم

منم همین دغدغه هارو دارم 
منم امسال میرم دانشگا البته اگه سنجش نتایجه کوفتیو بده 😂😂😂

+میدرکمت *-*
منم عادتای خاصی دارم .. 
پاسخ:
من اگه مغز حک کردن رو داشتم.بلاشک سنجش اولین اانتخاب من بود
موفق باشید هرجایی که هستید :)
پاسخ:
ممنون :)
ایشالا هرجایی رفتی یه دوست جان جان پیدا کنی عین خودت :)))
وای شجریان ^_^
بیا من برات از شجریان بگم :))))
پاسخ:
عه که شجریان؟؟؟ ممنونتم :))))
خدا بیاره واسم

 و آخر سال بفهمم که ما از اول هم لنگه ی یکدیگر نبودیم..  نبودیم..  نبودیم..


چقدر دردناک:(









پاسخ:
:-)   خیلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">