روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



همین روز ها بود

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

وقتی بهشون گفتم سال دیگه قرار برم دانشگاه می خواستن سرم داد بزنن،تازه وقتی بهشون گفتم پولی که از اون ارباب بدخلقمون می گیرم مال خودمه و قرار نیست تو جیب کسی غیر از خودم  بره خیلی بهم ریختن، همشون که میومدن خوشه چینی کلِ دستمزدشون واسه خرج مواد باباهه می رفت.. وقتی که فهمیدن بابام باغ داره ولی دارم تو باغ یکی دیگه کارگری می کنم همونجا از بالای درخت پرت شدن پایین، صحنه ی جالبی شده بود

خب دوست داشتم دستم بره توی جیب خودم حتی با اون پول واسه خودم گوشی خریدم.. انقد چسبید.

دسترنج سی روزِ من بود.

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۳
رقَـیـه ..

همین روزا بود

نظرات  (۲۴)

از یه سنی به بعد خیلی سخت میشه برات که پول تو جیبی بگیری! دسترنج شیرین تره حتی اگه کم تر باشه! 
پاسخ:
دسترنجی که گرفتم همون ماه یه تومنی می شد
خیــــــــلی شیرین بود
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۱۶ دخترمهتاب ...
ادم پول دسترنجو بیشتر دوست داره
پاسخ:
آره خیلی کیف داره
آفرین به غیرتت :)) 

سربلند باشی همیشه .. 
پاسخ:
بابا دیگه خجالتمون نده آبجی جون
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۳۷ فرناز فرزان
واقعاً پول دسترنج آدم یه چیز دیگه است خیلی شیرینه
پاسخ:
وای نگو.. حتما شما هم طعم مثل عسلش رو چشیدی
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۳۸ مهرداد طارقلی
آدم مسقتل خیلی خوبه...    رو پای خودش بزرگ میشه و تجربه زیادی به دست میاره.  یه جورایی مرد میشه...

اما باید یه نکته ای را در نظر بگیریم که مرد و زن به چه صورتی باید استقلال داشته باشن.

زن همیشه باید تکیه گاهش مرد باشه و تو چیزای دیگه مستقل بشه مرد هم باید تو یه سری چیزا مستقل باشه و...

خداقوت.

پاسخ:
خب صد البته که درست می گید،ولی کسی که مزدوج باشه نه فسقلی باشه
خیلی عالیه این اراده : )
پاسخ:
ممنون
استقلال مالی یعنی همین
پاسخ:
بله،یعنی همین
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۲۴ دخیـ گمشدهـ
:)))
پاسخ:
:-)
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۲ زینـب خــآنم
پولی ک آدم خودش درمیاره ، لذت بخشه ، ولی خرج کردنش سخته  : دی
ولی این سختی واسه خرج کردن پول پدر اصلا مطرح نیس  : ))
پاسخ:
دقیقا اگه بدونی با چه مصیبتی خرجشون کردم اگه بدونی.. اگه بدونی جانم
کار که داشته باشی انگار همه چیز. 
پاسخ:
انگیزه خیلی زیادب به آدم میده
ادم باید تو زندگی مستقل شدن رو یادبگیره... این امر ، امر مهمیه.
پاسخ:
اهوم خیلی مهمه:)
دسترنج شیرینه و دسترنج اول شیرین تر :)
پاسخ:
آره شایسته ای حس خوبی بهم داد
توضیحات بیشتری میدادین بهترتر بود:))
پاسخ:
در مورد این پست؟  خب چطوی بیشتر توضیح میدادم
والا همین قد به ذهنم خطور کرد
عصلن خرج کردن پولی که آدم خودش بدست آورده خیلی عالیییییییییییه :)
پاسخ:
عالیهه ولی دردناک ترین اتفاق زندگیته خرج کردنش
اصلا پولی که حاصل دسترنج خودت باشه خیلی بیشتر کیف میده تازه بیشتر هم حواست هست چجوری خرجش کنی.
من که هنوز به فیض استقلال مالی نائل نشدم ولی میتونم تصور کنم چقدر خوب و شیرینه.
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ:
اخ اخ دقیقا اگه بدونی چقد شیرینه،ایشالا به فیضش هرچه زودتر نائل شی عزیزم
آدم چیزایی که با این پول می خره هم براش خیلی عزیزترن.

پاسخ:
مثلا همون گوشی  تا آخرین نفسای عمرش یه خش روش نیفتاد بس که مواظبت می کردم:)
منم دو سالی میشه بیشتر وقتا پول کار خودمو میخورم انقد حال میده یا کلاس نقاشی میزارم یا دیوار مدرسه کارگاهی چیزی نقاشی میکنم یا تابلو میکشم هر چند کارای سختیه ولی حال داره
پاسخ:
نه قبول ندارم سخت نیست اصلا وقتی هم تلاش خودته هم  میره تو جیب خودت خیلی حال داره:)
واقعا می چسبه چنین چیزی...
منم تجربه ش کردم منتهی به شکل دیگه ای...یه محتوا درست کردم و بابتش پول گرفتم...یکی از بهترین لحظه های زندگیم بود...نه به خاطر پولش...به خاطر اینکه زحمتم یه نتیجه داد و این چیزا :))
پاسخ:
اهـــوممممم  پس شمام تجربش کردی ..بعله خیلی لحظه ی بهی هس:))
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۲۴ د‌ل‌باخته ..
هر که نان از عمل خویش خورد...
پاسخ:
:)))))
خودتون بودین اون؟ :|
پاسخ:
اون؟؟دقیقا کی هستش؟ اگه منظورتون در مورد صحت این پستِ که باید عرض کنم بعله اون دختر خودم بودم:)
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۵۱ نویسا مینی‌مالیست‌نژاد
استقلال داشتن خیلی خوبه. فقط مشکلش اینه که همیشه یه پرسپولیسی جلوش هست...
پاسخ:
هاخ! هیع دقیقا:))) یه مزاحم مثلا
پولی که آدم از زحمات خودش بدست میاره واقعا لذت بخشه :))
پاسخ:
:))) خیلی
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۸ منتظر اتفاقات خوب
هرکی دوست داره رو پای خودش بایسته.

پاسخ:
اهوم همه دوست دارن:)
عزیزم هدرت آماده س :)
پاسخ:
دستت طلا،خیلی ممنونم:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">