روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



تحت تاثیر جو

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۱ ب.ظ
آدم خیلی باید روی باورهای خودش محکم بایسته، اینکه فقط خودت باشی و خدا.. و همه ی عالم یک طرف تو هم یک طرف، بعضی وقت ها دلت میگه بی خیال خدا و قولی که بهش دادی بشی .. نذری که باید پاش واستی، اما دیگران رو به عهد خودت ترجیح میدی و این یعنی دوگانگی خودت و خودت.. و تنها تو می مونی و یه عهد شکسته با یه عالم آدم که میگی .... ای کاش تحت تاثیرشون قرار نمی گرفتم.

نظرات  (۸)

کاش هیچوقت اینطوری نشه..
پاسخ:
کاش..
منم گاهی اینطور میشم .. گاهی که نه ..
اصولا همیشه .. تحت تاثیر خونوادم ..
فک کنم تو زندگیم کمتر موقعی خوده واقعیم بودم .. 😐😑
پاسخ:
اما تهش به این میرسی که حالا چی بدست آوردی؟ ما خودمون نیستیم
وای اگه خودت خواستتوانجام بدی وهمه باهات مخالف باشن همه ازحسودی میمیرن
پاسخ:
آره دقیقا.. می میرن.. به صورت انفجاری
۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۰۷ هانیه شالباف
گل گفت اونی که گفت :«آدم رو برق بگیره , جو نگیره!»
پاسخ:
آره.. چطوره گفتش رو طلا کوب کنیم همیشه جلو چشممون باشه
خیلی حس خوبی داره خودت تصمیم بگیری و اجرا کنی.حتی با وجود مخالفت.
موفق باشی
یاعلی
پاسخ:
البته به شرطی که تصمیم درستی باشه،آره خییییلی :-)
۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۰۹ پریســآتیـــس (:
اصلا دوست ندارم متاثر از آدمای دور و اطرافم باشم
اڪثرا اینجور نیستم

اگر احیانا یڪ روز اینجوری شدم، فڪر میڪنم بزرگترین ضربه رو از خودم خوردم !
پاسخ:
لبخند ته دلی :-)
ای کاش واقعا )):
پاسخ:
؛/
۲۵ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۶ هانیه شالباف
برای من یکی  که واقعا لازمه :|
پاسخ:
:-) پس حتما این کارو بکن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">