روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



بوی جوی پولیان آید همی

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ق.ظ
اون موقع همه بهم گفتن که رهبر این سایت رو تایید کرده،اگه بری شرکتش عکس رهبر رو میبینی که خیلی بزرگ سر در اونجا زدن، با خودم گفتم چه ربطی داره؟ مگه رهبر گفتن عکس من رو بزنید..اصلا رهبر خودشون خبر ندارن، من هم چون هر حرفی رو به این راحتی قبول نمی کنم رفتم دنبال سوالم و فهمیدم که اصلا ایشون تایید نکردن ..

+ خب دیگه معلومِ باید یه کاری کنن که آدم های ساده جذبشون بشن

یه بازاریابی

یه بیزینس

یه چیزی مثلِ زیر مجموعه های چن هزارنفری ..




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۹

نظرات  (۱۰)

جریان چیه؟؟؟!!!

پاسخ:
یه بازاریابی
یه بیزینس
یه چیزی مثلِ زیر مجموعه های چن هزارنفری

دیگه نمیشه بیشتر توضیح بدم

آهان...

بله رهبری ایت شرکت ها رو رد کرده...

خیلی کلاهبردارن...

باهاشون برخورد داشتم...

مدرس هاشون مغز آدم های کم سواد رو شستشو میدن...

از ظاهر و وجهه مذهبی هم برای نمای کارشون استفاده می کنن...

کلاهبردارا...!

پاسخ:
خدارو شکر که وارد این قضیه ها نشدم،میدونی خیلی ها درس و شغل و دانشگاه معتبر و رسمی خودشون رو رها کردن  تا به بازاریابی برسن به چند دلیل:

سود کلان، راحتی کار،زود رسیدن و میلیونر شدن یک شبه
همه ی اینها درسته اما باید دید که چقد بعضی هاشون تو همین شرکت استعداد بازایابی رو ندارن و  بعد از مدتی افسردگی می گیرن..
اصلن هر چیزی که ساده بدست بیاد باید بهش شک کرد ولو با مجوز رسمی و قانونی
...
پاسخ:
جان !
بنده خدا رهبر چجوری ازش سواستفاده میشه :|
پاسخ:
ایشون دستور میدن حتی برای خیلی چیزها که باید برخورد بشه اما بعضی ازین وزرای استفادگر آب پاکی رو میریزن رو دست مردم
چی شده؟ O_o
پاسخ:
عصبانی هستم ازین دروغهای بی سرو تهی که دارن الکی الکی تبلیغ می کنن
تبلیغ کن اما لااقل با صداقت
استفاده از نام رهبر آید همی :/
پاسخ:
همچنان میآید متاسفانه
اوهوم
موافقم
ولی خوبه که دقتت بالاست و هرچیزی رو ساده قبول نمیکنی😊
پاسخ:
دقت من بالاس؟ انقد بی دقتم
احیانا اسم شرکت مذکور سیمرغ نبود؟؟
پاسخ:
خیر نبود
منم برخورد داشتم باهاشون .. اتفاقا یکی از شرکت های تولید وسایل بهداشتی هم در این زمینه حسابی فعاله ..  فکر کنم شما هم به پست همین شرکت خوردین .. 
پاسخ:
احتمالا شاید :-) من دلم بابت این می سوزه الکی الکی مبلغاشون هی مانور دینی میدن .. به خدا
۱۹ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۱۰ پریســآتیـــس (:
چقدر خوب ڪه گیر این شرڪتها نیفتادی ..

+ دیگه عصر تبلیغ با صداقت به سر اومده متاسفانه ...
پاسخ:
هی دیگه گذشت

+ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">