روی پل دخترکی بی پاست

روی پل دخترکی بی پاست

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ.
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ...

محمدرضا شعبانعلی



این خانه ی زیبا بوی زندگی می دهد

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ب.ظ

از پشت دیوار صحبت می کرد و چقدر با هم می خندیدند.

فکر می کنم اگر این گلهای پامچال و پیچک و سنگهای خاکستری اش را رها کنم 

و این خنده  مادرم که قدر دنیا می ارزد.

آن وقت کجای این خاک می توانم این صفا و مهر را پیدا کنم؟

حتی آن روز که آمد و با هم کلوچه پختیم را هیچ وقت فراموش نمی کنم.

این خانه ی زیبا بوی زندگی می دهد

وقتی همسایه روبه رویمان چند روز پیش برایمان آش نذری آورد 

فکر کردم چقدر خوب است همسایه داشته باشی آن هم مهربان.
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۶
رقَـیـه ..

نظرات  (۱۱)

چه خوب.
پاسخ:
چی چه خوب؟
پستتون دیگه میگید همسایه خوب و اش رشته واینا میگم چه خوب .
پاسخ:
آهان..بله
همه ی وبهایی که دنبال میکردم و حذف کردم...همه رو
سایه شون همیشه بالای سرتون ..

بسیار زیبا بود :) 
پاسخ:
ممنونم.شما همیشه لطف داری
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۵ سید محمد رضی زاده
هر کجا هستم، باشم
آسمان 
مال من است...
پاسخ:
:)
همیشه شادباشی
پاسخ:
و همین طور شما
اره ولی خیلی کم پیدا میشه
ما یکی از همسایه هامون خیلی خوب بود ک از بالای چهار پایه افتاد و قطع نخاع شد و الان خونه نشین شده:(
پاسخ:
ماهم همسایه از دست دادیم:(
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۳۱ مهرداد طارقلی
خوب بود.

خداقوت...

پاسخ:
:)
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۲۱ محمد خزایی

همسایه ی بد هم نقمت عجیبیه!

پاسخ:
اینم هست
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۲۳ ✿شمیم زندگی✿
:)
پاسخ:
:)
سلام.
ممنون از لطفتون و اینکه:
 بله؛
خودم نوشتمش.
:)
پاسخ:
:)
خاهش می کنم
واقعا همسایه مهربون از نعمتهاس:)
پاسخ:
ب خدا همینجوریه...وقتی ک نیست قدرشو می فهمم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">